الهام حمیدی: افتخار می‌کنم که نقش خانم حکمت را بازی کردم‌
تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

الهام حمیدی بازیگر نقش زن فیلم شوق پرواز در همایش "رد پای خدا" که عصر امروز با حضور عوامل سریال شوق پرواز برگزار شد، اظهار کرد: خانم حکمت بانویی هستند که در تمامی مراحل زندگی صبر و خواست خدا را الگوی خود قرار می‌دهند و لذا توانسته‌اند آن طور که باید و انتظار می‌رود، فرزندانی نمونه تربیت کنند.

وی ادامه داد:‌ من به عنوان یک بازیگر واقعا افتخار می‌کنم که توانستم نقش ایشان را گرچه ناقص و کوتاه بازی کنم و این برای من تجربه‌ایست که شاید در طول زندگی هنری‌ام کمتر اتفاق بیافتد.

حمیدی با بیان اینکه سریال شوق پرواز توانست عنوان برترین سریال در طول دهه 80 را کسب کند، اظهار کرد:‌ من همواره به این اعتقاد داشته‌ام که روح شهید بابایی ما را تنها نگذاشت و همواره در طول کار شاهد برکاتی می‌شدیم که نشانگر این حمایت از جانب ایشان بود.‌



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید